Pogoji poslovanja

1. SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine lumden.si so sestavljeni v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 163/2022, s spremembami, ZVPot-2), Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (GDPR), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22, s spremembami, ZVOP-2) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 130/22, s spremembami, ZEKom-2).

Spletno trgovino lumden.si, dostopno na spletnem mestu www.lumden.si (v nadaljevanju: Spletna trgovina) upravlja podjetje Lumden d.o.o., Savska loka 20, 4000 Kranj, davčna številka: SI33769397, matična številka: 9044787000 (v nadaljevanju: prodajalec ali Lumden).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje Spletne trgovine ter urejajo pravice in obveznosti prodajalca in uporabnikov, ki preko Spletne trgovine izvršijo nakup (v nadaljevanju: kupec).

Kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in strinjanje z njimi.

2. PODROČJE UPORABE

Prodajalec omogoča nakup v Spletni trgovini in dostavo le kupcem v Republiki Sloveniji.

Kupci iz drugih držav morajo najti prodajalca iz zadevne države na www.lumden.com

3. DOSTOP DO INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da bodo kupcu vselej na voljo:

  • podatki o identiteti prodajalca (ime in sedež podjetja ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe Spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe Spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz Spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane kupca;
  • informacije o postopku s pritožbo kupca ter podatki o kontaktni osebi prodajalca za stike s kupci.

4. UPORABNIKI

Uporabniki in kupci v Spletni trgovini so lahko:

  1. Registriran uporabnik s kodo salona (registracija poteka prek kode, ki jo uporabnik dobi v frizerskem ali kozmetičnem salonu ali salonu za nego nohtov);
  2. Registriran frizerski ali kozmetični salon ter salon za urejanje nohtov (v nadaljevanju: salon).

5. PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi narave spletne prodaje se ponudba Spletne trgovine lahko dnevno spreminja. Izdelki so opremljeni z informacijami, ki so pridobljene iz deklaracije izdelka ali navodil dobavitelja, zato prodajalec ne more odgovarjati za morebitne napake v podatkih. Slike so simbolne in lahko prihaja do razlik med sliko in dejanskim izdelkom, vendar to ne vpliva na lastnost izdelka.

Vsi izdelki, ki jih obiskovalec Spletne trgovine doda v nakupno košarico in nimajo dodatne opombe o (ne)razpoložljivosti, so v trenutku naročila na zalogi.

Prodajalec si pridržuje pravico, da določenega izdelka ni na zalogi, čeprav je na Spletni trgovini prikazano, da je izdelek na zalogi.

Če naročeni izdelek ni na zalogi, bo prodajalec naročeni izdelek kupcu dostavil najkasneje v 5 delovnih dneh po tem, ko izdelek ponovno postane razpoložljiv. Če prodajalec izdelka kupcu ne bo dobavil najkasneje v roku 10 dni po naročilu, bo prodajalec kupca ponovno pisno obvestil o nerazpoložljivosti izdelka in mu avtomatsko vrnil nakazan znesek najkasneje v roku treh delovnih dni po dostavi takšnega obvestila kupcu.

6. CENE ARTIKLOV

Za dostavljeno blago veljajo cene, ki so veljavne na dan sklenitve kupoprodajne pogodbe in so objavljene na spletnem mestu www.lumden.si.

Na Spletni trgovini je vedno prikazana redna cena, ki je običajno cena za katero se izdelki prodajajo v salonih (v nadaljevanju: Redna cena).

Najugodnejša prikazana cena na kos je lahko cena na kos, ki jo kupec pridobi ob nakupu dveh ali več enakih ali različnih izdelkov (ECO cena).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Popusti, promocijske kode in podobne ugodnosti se ne seštevajo.

Redna cena

Vsak registriran uporabnik / kupec lahko kupuje na Spletni strani ponujeno blago po  Redni ceni. Redna cena je običajno višja od ECO cene.

Z registracijo v Spletni trgovini kupec pridobi brezplačno poštnino.

ECO cena za ECO komplet

ECO komplet je skupek dveh ali več artiklov iz Spletne trgovine. Njegov namen je kupcu ponuditi več enakih ali različnih izdelkov po nižji ceni, hkrati pa zmanjšati ogljični odtis, ki je z eno dostavo treh izdelkov manjši kot tri različne dostave.

»ECO cena« ob izdelku predstavlja povprečno ceno na kos, če je v kompletu več izdelkov (primer: ECO komplet dveh izdelkov stane 12,00 €, ECO cena/kos v tem primeru je 6,00 €).

DDV in strošek dostave

Vse cene (tako redne kot akcijske) vključujejo DDV. Z registracijo v Spletni trgovini kupec pridobi brezplačno poštnino.

Koda salona

Koda salona prinaša vstop v Spletno trgovino (v nadaljevanju: koda salona). Kodo salona kupec pridobi v kateremkoli partnerskem salonu. Koda salona ni časovno omejena.

Kupec mora kodo salona vpisati ob registraciji v Spletni trgovini. Brez registracije in kode salona nakupovanje v Spletni trgovini ni mogoče. Koda salona prinaša tudi brezplačno poštnino.

7. NAROČANJE

Kupec lahko spremlja tekoče naročilo v Spletni trgovini v rubriki »Košarica« in ga lahko poljubno spreminja vse do koraka »Potrditev naročila in plačilo«.

Vaše naročilo predstavlja ponudbo za sklenitev kupoprodajne pogodbe. Prejem vašega naročila prodajalec takoj potrdi z elektronskim sporočilom: potrditev prejema naročila. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v Spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje elektronsko sporočilo: potrditev prejema naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in obvezujoči tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Naročilo, oziroma kupoprodajna pogodba, je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

8. PLAČILO NAROČENIH IZDELKOV

Načini plačila

V Spletni trgovini je mogoče plačilo z naslednjimi plačilnimi sredstvi:

  • s plačilno (debetno) oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron)*;
  • s plačilom prek aplikacije PayPal;
  • s plačilom prek predračuna.

*Pri določenih naročilih si prodajalec pridržuje pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun prodajalca, pri čemer prodajalec kupcu predhodno izda predračun.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani kupca obvestite na info@lumden.si. Pri plačilu s plačilno ali kreditno kartico mora biti plačnik (podatki o računu uporabnika) ista fizična ali pravna oseba, kot je imetnik plačilne ali kreditne kartice.

Potrdilo o sklenjeni pogodbi in račun

Prodajalec v razumnem času po sklenitvi pogodbe na daljavo, vendar najpozneje ob dostavi blaga pošlje kupcu v .pdf formatu na e-naslov kupca potrdilo o sklenjeni pogodbi v skladu z določili ZVPot-1 (potrdilo, da je bilo naročilo sprejeto).

Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun v .pdf formatu na e-naslov kupca, ki ga kupec navede ob naročilu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej. Kupec mora preveriti pravilnost zaračunanega zneska glede na dogovorjene lastnosti in količino kupljenih izdelkov v roku enega dne po prejemu računa. Prodajalec kasnejših ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne bo upošteval.

9. POSTOPEK OD NAROČILA DO DOSTAVE

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo sprejeto. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Ker dobava artiklov poteka iz zaloge in skladišča prodajalčevih dobaviteljev, ki so sicer skladno s sklenjeno pogodbo odgovorni za ažurno in korektno dobavo naročenih artiklov, v primeru, da dobavitelj ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko prodajalec, ne glede na druge določbe teh Splošnih pogojev poslovanja, naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel pri dobavitelju ni na razpolago. V takšnem primeru, z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati, prodajalec pa bo kupcu vrnil nakazan znesek najkasneje v roku treh delovnih dni po dostavi obvestila o prenehanju naročila. Prodajalec ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali nedobave proizvodov.

Prodajalčev dobavitelj bo v imenu prodajalca naročeni artikel pripravil v dogovorjenem roku in o odpremi obvestil kupca po elektronski pošti. V elektronski pošti bo dobavitelj v imenu prodajalca kupca tudi poučil o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, mora o tem nemudoma obvestiti prodajalca po elektronski pošti na info@lumden.si.

10. DOSTAVA

Dostava

Prodajalec, oziroma njegov partner-dobavitelj, lahko za dostavo izbere katerokoli dostavno službo. Dostavna služba bo paket običajno dostavila v roku treh delovnih dni od oddaje paketa. V redkih primerih se lahko dostava zavleče na 10 dni.

Stroški dostave

Za registrirane kupce je dostava brezplačna. Cena za posebne in hitrejše dostave se določi po trenutno veljavnem ceniku dostavljavca in jo mora kupec pred oddajo pošiljke potrditi.

Dostava na drug naslov

Dostavna služba lahko paket kupcu dostavi tudi na drug naslov v Sloveniji, ki ga kupec izbere / vpiše pred zaključkom nakupa.

11. ODSTOP OD POGODBE

Kupec, ki je potrošnik, ima možnost, da v roku 14 dni od prejema izdelka obvesti trgovca, da odstopa od pogodbe. Kupcu pri tem ni treba navesti nobenega razloga za odstop od pogodbe.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec, ki je potrošnik, z nedvoumno izjavo obvestiti prodajalca o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali po elektronski pošti). V ta namen lahko kupec neobvezno uporabi vzorčni odstopni obrazec, dostopen na povezavi (Naziv OE (lumden.si), ki ga lahko kupec prodajalcu pošlje tudi po elektronski pošti na naslov info@lumden.si. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe:

  • za blago, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera prodajalec nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

12. VRAČILO BLAGA

Blago je treba v primeru odstopa od pogodbe po prejšnjem členu vrniti prodajalcu (oziroma pošiljatelju, kot je določeno spodaj) nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni po oddani izjavi o odstopu od pogodbe. Šteje se, da je kupec pravočasno vrnil blago, če ga je poslal pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Vse stroške vračila izdelkov nosi kupec.

Kupec mora v primeru odstopa od pogodbe izdelek vrniti pošiljatelju pošiljke, od katerega je kupec prejel izdelek. V izogib dvomu prodajalec opozarja, da je lahko pošiljatelj tudi drugo slovensko podjetje, in ne zgolj Lumden.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. V primeru vidno poškodovanega paketa mora kupec ob njegovem prevzemu z dostavljavcem narediti zapisnik o dostavi poškodovanega paketa, oziroma paket zavrniti.

Vračilo plačanih zneskov

Vračilo s strani kupca opravljenih plačil za (pravočasno in pravilno) vrnjene izdelke bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh od prejema pošiljke z vrnjenimi izdelki.

Kupcu se vrne le plačani znesek. V izogib dvomu pojasnjujemo, da se kakršenkoli znesek popusta ali kakršnekoli druge ugodnosti (npr. ECO cena) upošteva kot popust in se kupcu ne vrne.

Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil za nakup, razen če se je kupec izrecno strinjal z uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Odkup izdelka za znižano kupnino

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu s temi Splošnimi pogoji poslovanja in v skladu z določili ZVPot-1, lahko prodajalec kupcu ponudi odkup izdelka za ustrezno znižano kupnino, ki jo določi z zapisnikom ob vračilu. Kupec mora odkup izdelka za znižano kupnino prodajalcu potrditi z elektronskim sporočilom.

Znesek potrjene znižane kupnine se kupcu upošteva kot dobroimetje na Spletni trgovini. Kupec lahko to dobroimetje koristi izključno ob naročilu izdelka z enako ali višjo vrednostjo v Spletni trgovini.

Možnost ponuditi odkup izdelka za znižano kupnino je v popolni diskreciji prodajalca. Prodajalec ni v nobenem primeru dolžan kupcu zagotoviti odkupa izdelka za znižano kupnino.

Odstop kupca, ki je potrošnik, od pogodbe za izdelke iz ECO kompleta

Če se kupec, ki je potrošnik, odloči za odstop od pogodbe za izdelke, ki tvorijo komplet, lahko odstopi od pogodbe samo za celoten komplet.

13. GARANCIJA

Za blago, za katero je izdana garancija, bo prodajalec najpozneje ob dobavi blaga kupcu izročil garancijski list garanta. Blago, za katero mora proizvajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za najmanj eno leto (t.i. obvezna garancija), določa Pravilnik o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje.

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu.

Kupec lahko garancijo uveljavlja pri garantu, torej podjetju, ki je dajalec garancije, ali pri njegovemu pooblaščenemu servisu.

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od kupca prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Navedeni 30-dnevni rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti kupca pred potekom omenjenega roka.

Če proizvajalec v navedenem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine. V primeru, da kupec zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je kupec prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Ne glede na vse zgoraj navedeno lahko kupec zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Informacija, ali določen izdelek ima garancijo, je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v Spletni trgovini. Če v Spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima. Kupec pa lahko v  vsakem primeru kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo o tem.

14. JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA

Prodajalec bo kupcu, ki je potrošnik, dobavil blago, ki izpolnjuje spodaj navedene zahteve, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

  1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi;
  4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi

(navedene zahteve skupaj označene kot subjektivne zahteve za skladnost blaga).

Poleg izpolnjevanja zgornjih zahtev mora blago tudi:

  1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati veljavne predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
  4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
  • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
  • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
  • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga

(navedene zahteve skupaj označene kot objektivne zahteve za skladnost blaga).

Prodajalec kupcu, ki je potrošnik, odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

Ne glede na navedeno, prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec kupca ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je kupec ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Kupec, ki je potrošnik, lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Kupec mora prodajalca o neskladnosti obvestiti preko elektronske pošte na elektronski naslov info@lumden.si, v obvestilu o neskladnosti pa natančno opisati neskladnost.

Kupec mora prodajalcu omogočiti, da blago, za katerega zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je potrošnik in je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, v spodnjem vrstnem redu, upravičen da:

  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Jamčevalne zahtevke in pravice kupca, ki je potrošnik, v primeru neskladnosti natančneje urejajo določila ZVPot-1.

Prevzem izdelkov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupcu bo artikel vrnjen po pošti. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave. Kupec je dolžan artikel prevzeti.

Če kupec artikla ne prevzame v roku 14 dni, se artikel izroči v hrambo podjetja, ki je izdelek poslalo (ni nujno, da je to Lumden). Artikel se hrani do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov. Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Izdelki z odprto embalažo

Artikli z odprto embalažo so bili vrnjeni prodajalcu in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.). Kljub temu gredo v nadaljnjo prodajo. Pomanjkljivost oziroma stanje artikla sta pri vsakem takem artiklu pisno navedena. Vsak vrnjen artikel prodajalec pregleda, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. vsak artikel še vedno omogoča normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu. V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je kupec upravičen do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

Tipi pomanjkljivosti izdelkov z oznako Odprta embalaža

Odprta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

15. SPLETNA VARNOST

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

16. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec se zaveda, da je varstvo osebnih podatkov temeljna človekova pravica in svoboščina, opredeljena tudi v Ustavi RS. S tem namenom bo z vašimi osebnimi podatki ravnal v skladu z veljavno zakonodajo in bo osebne podatke zbiral, obdeloval ter shranjeval samo z namenom, kot ga določa in dopušča zakonodaja. Osebne podatke obravnavamo kot strogo zaupne, kot del zaupnih procesov in stroge politike glede varstva osebnih in poslovnih podatkov.

Več lahko preberete v Obvestilu o varstvu osebnih podatkov na Obvestilo o varstvu osebnih podatkov | Lumden.

PIŠKOTKI

Spletna trgovina lahko v brskalnik obiskovalčevega računalnika odloži tako imenovani »piškotek«. Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki dajejo upravljavcu podatke o tem, kolikokrat obiskovalec oz. registrirani uporabnik upraviteljevo spletno stran in kaj ga zanima v teh obiskih. Piškotki sami ne vsebujejo nobenih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika. Obiskovalec ima vedno možnost, da piškotke sprejme ali zavrne. Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, kar lahko uporabnik oz. kupec v nastavitvah spremeni tako, da računalnik piškotke zavrne ali pa da prejme opozorilo, preden se piškotek shrani.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo

Nujni piškotki

Nujni so tisti piškotki, ki so potrebni za delovanje spletne strani in te bomo na vašo napravo vedno nameščali, saj brez njih naša spletna stran ne deluje pravilno. Med nujno potrebne piškotke uvrščamo piškotke, ki vam omogočajo dostop do spletne strani, delovanje posameznih funkcionalnosti spletne strani in hkrati ne zbirajo analitičnih ali drugih podatkov o vašem obisku.

 Gre za naslednje piškotke:

Ime piškotka

Čas poteka

Namen

Upravljavec

[cookiePolicy]

10 let

S pomočjo tega piškotka si zapomnimo vašo izbiro glede nameščanja piškotkov. Podatki zbrani s pomočjo piškotka se ne delijo s tretjimi osebami.

LUMDEN d.o.o.

[sejni piškotki]

 

T.i. "sejni piškotek", ki se namesti ob vpisu v spletno trgovino in beleži izbrane izdelke.

do konca seje

 

Drugih piškotov trenutno ne uporabljamo.

17. Komunikacija in oglaševanje

Prodajalec bo s kupcem ali drugim uporabnikom Spletne trgovine stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo (SMS, MMS ali elektronska pošta) le, če bo kupec ali drug uporabnik Spletne trgovine s tem predhodno izrecno soglašal, vedno v skladu z določili ZEKom-2.

Ne glede na navedeno, bo prodajalec elektronski naslov kupca, ki ga bo od kupca pridobil ob nakupu, uporabljal za neposredno trženje svojih podobnih izdelkov pod pogojem, da kupec ne bo zavrnil takšne uporabe svojega elektronskega naslova takrat, ko bodo podatki za stik preko elektronske pošte z njim pridobljeni ali ob vsakem sporočilu, v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku (tj. ob pridobitvi podatkov).

Oglaševalska elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglaševalska sporočila, pošiljatelj in naročnik oglaševanja bosta jasno razvidna, različne akcije, promocije in druga oglaševalska dejanja bodo označena kot takšna. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v takšnih oglaševalskih dejanjih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, pa bo prodajalec izrecno spoštoval.

18. Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti Spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov Spletne trgovine. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po diskrecijski oceni prodajalca ne nudijo koristi kupcem in obiskovalcem Spletne trgovine.

Prodajalec na Spletni trgovini objavi zgolj mnenja in ocene kupcev, ki so izdelek iz Spletne trgovine dejansko kupili ali uporabili. Vsako mnenje prodajalec preveri in šele po pregledu omogoči objavo na Spletni trgovini.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik oziroma obiskovalec Spletne trgovine izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v njegovem poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da materialne avtorske pravice na napisanih mnenjih in komentarjih v Spletni trgovini neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

19. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Prodajalec ni proizvajalec izdelkov in (razen v okviru morebitne zakonske odgovornosti za blago z napako in jamstva za skladnost blaga) ne prevzema nobene odgovornosti in ni odškodninsko odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih v Spletni trgovini, zlasti ne, če takšne posledice nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili ali deklaracijami za uporabo teh izdelkov ali je v nasprotju z namenom izdelkov.

Vsa vsebina na Spletni trgovini je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta s strokovnjakom, branja navodil izdelkov ter deklaracij in embalaže izdelkov.

Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli okvare strojne ali programske opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli opremo obiskovalca, registriranega uporabnika ali kupca zaradi obiska Spletne trgovine, prenosov podatkov, fotografij, video in avdio zapisov ter drugih objavljenih vsebin.

Prodajalec si pridržuje pravico onemogočiti Spletno trgovino ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo Spletne trgovine. Prodajalec ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju Spletne trgovine.

Spletno mesto prodajalca lahko vsebuje povezave na spletne strani tretjih oseb in/ali vsebuje informacije o tretjih osebah. Za vsebino in delovanje teh spletnih strani prodajalec na noben način ne odgovarja.

V primeru tehničnih težav na Spletni trgovini si prodajalec pridružuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in ga v razmerju do kupca iz tega naslova ne bremeni kakršnokoli plačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil bo prodajalec v najkrajšem možnem času obvestil kupca in ga seznanil z nadaljnjimi koraki.

Vsak obiskovalec, neregistrirani uporabnik – gost, registrirani uporabnik in kupec je sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Prav tako jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ob registraciji ter prodajalcu odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj, priporočil ali komentarjev o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci Spletne trgovine in so objavljena na Spletni trgovini in ne odgovarja za pravilnost, resničnost in točnost informacij v takšnih  mnenjih, priporočilih ali komentarjih.

20. POMOČ IN INFORMACIJE

V primeru težav ali potrebe po dodatnih informacijah je prodajalec kupcu na voljo preko telefona na telefonski številki 030 388 999 ali po elektronski pošti na info@lumden.si.

21. PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko na telefonski številki 030 388 999 ali po elektronski pošti. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov prodajalca info@lumden.si.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v 5-ih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščal o poteku postopka. Prodajalec si bo po svojih najboljših močeh prizadeval morebitne spore rešiti sporazumno.

Prodajalec kot ponudnik blaga, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju Republike Slovenije, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

Prodajalec skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med prodajalcem  in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, ZEKom-2, ZVOP-2 in ZVPot-1.

22. NAKUP ZA PRAVNE OSEBE (NEPOTROŠNIKE)

Nakup za pravne osebe je enak kot potrošnike, le da pravna oseba izbere opcijo »račun na podjetje« in potrdi strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja.

Pravna oseba nima možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike. Samostojni podjetniki in pravne osebe lahko dobavljene artikle vrnejo izključno v okviru garancijskih pogojev. Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

V primeru nakupa pravnih oseb na Spletni trgovini je v celoti izključena prodajalčeva odgovornost za stvarne napake.

Tudi kupec, ki ni potrošnik, lahko izkoristi ugodnosti, ki jih prinaša koda salona.

V Spletni trgovini je lahko pravne osebe izvedejo plačilo z naslednjimi plačilnimi sredstvi:

  • s plačilno (debetno) oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron)*;
  • z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu.

23. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine se lahko kadarkoli spremenijo, zato je priporočljivo, da jih kupec prebere pred vsakim nakupom.

Za posamezno naročilo kupca veljajo Splošni pogoji poslovanja, ki so bili objavljeni na Spletni trgovini ob oddaji naročila. V primeru spremembe ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja bodo registrirani uporabniki o tem obveščeni ob prvi naslednji prijavi v Spletno trgovino.

Ti splošni pogoji so bili sprejeti s strani prodajalca 1.1.2023 kot nazadnje spremenjeni dne 17.2.2023 in veljajo v tej vsebini od dne 17.2.2023.

Kranj, 17.2.2023.

LUMDEN d.o.o.