Pogoji poslovanja

1. SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine lumden.si so sestavljeni v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 163/2022, s spremembami, ZVPot-2), Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (GDPR), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22, s spremembami, ZVOP-2) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 130/22, s spremembami, ZEKom-2).

Spletno trgovino lumden.si, dostopno na spletnem mestu www.lumden.si (v nadaljevanju: Spletna trgovina) upravlja podjetje Lumden d.o.o., Savska loka 20, 4000 Kranj, davčna številka: SI33769397, matična številka: 9044787000 (v nadaljevanju: prodajalec ali Lumden).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje Spletne trgovine ter urejajo pravice in obveznosti prodajalca in uporabnikov, ki preko Spletne trgovine izvršijo nakup (v nadaljevanju: kupec).

Kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in strinjanje z njimi.

2. PODROČJE UPORABE

Prodajalec omogoča nakup v Spletni trgovini in dostavo le kupcem v Republiki Sloveniji.

Kupci iz drugih držav morajo najti prodajalca iz zadevne države na www.lumden.com

3. DOSTOP DO INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da bodo kupcu vselej na voljo:

  • podatki o identiteti prodajalca (ime in sedež podjetja ter številka registra, kjer je družba vpisana);

  • kontaktni podatki, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);

  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe Spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;

  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe Spletne trgovine;

  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;

  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve;

  • informacije o načinu plačila;

  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz Spletne trgovine;

  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;

  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane kupca;

  • informacije o postopku s pritožbo kupca ter podatki o kontaktni osebi prodajalca za stike s kupci.

4. UPORABNIKI

Uporabniki in kupci v Spletni trgovini so lahko:

  1. Registriran uporabnik s kodo (registracija poteka prek kode, ki jo uporabnik dobi v frizerskem ali kozmetičnem salonu ali salonu za nego nohtov ali prek vplivneža socialnih omrežij);

  2. Registriran frizerski ali kozmetični salon ter salon za urejanje nohtov (v nadaljevanju: salon).

5. PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi narave spletne prodaje se ponudba Spletne trgovine lahko dnevno spreminja. Izdelki so opremljeni z informacijami, ki so pridobljene iz deklaracije izdelka ali navodil dobavitelja, zato prodajalec ne more odgovarjati za morebitne napake v podatkih. Slike so simbolne in lahko prihaja do razlik med sliko in dejanskim izdelkom, vendar to ne vpliva na lastnost izdelka.

Vsi izdelki, ki jih obiskovalec Spletne trgovine doda v nakupno košarico in nimajo dodatne opombe o (ne)razpoložljivosti, so v trenutku naročila na zalogi.

Prodajalec si pridržuje pravico, da določenega izdelka ni na zalogi, čeprav je na Spletni trgovini prikazano, da je izdelek na zalogi.

Če naročeni izdelek ni na zalogi, bo prodajalec naročeni izdelek kupcu dostavil najkasneje v 5 delovnih dneh po tem, ko izdelek ponovno postane razpoložljiv. Če prodajalec izdelka kupcu ne bo dobavil najkasneje v roku 10 dni po naročilu, bo prodajalec kupca ponovno pisno obvestil o nerazpoložljivosti izdelka in mu avtomatsko vrnil nakazan znesek najkasneje v roku treh delovnih dni po dostavi takšnega obvestila kupcu.

6. CENE ARTIKLOV

Za dostavljeno blago veljajo cene, ki so veljavne na dan sklenitve kupoprodajne pogodbe in so objavljene na spletnem mestu www.lumden.si.

Na Spletni trgovini je vedno prikazana redna cena, ki je običajno priporočljiva maloprodajna cena dobavitelja (v nadaljevanju: Redna cena). Kadar se cena nanaša na komplet večih izdelkov, je prikazana redna cena seštevek vseh priporočljivih maloprodajnih cen teh posameznih izdelkov.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Popusti, promocijske kode in podobne ugodnosti se ne seštevajo.

Cena Lumden

Cena Lumden je cena po kateri registriran uporabnik / kupec lahko kupuje na Spletni strani. Cena Lumden je običajno nižja od redne cene.

DDV in strošek dostave

Vse cene (tako redne kot akcijske) vključujejo DDV.

Z registracijo v Spletni trgovini kupec pridobi brezplačno poštnino v primeru nakupa proizvodov posameznega dobavitelja v vrednosti nad 35,00 EUR. Kupcu se ob oddaji proizvoda v košarico prikažejo proizvodi tega dobavitelja in s tem ponudi možnost nakupa tudi drugih proizvodov tega istega dobavitelja. V primeru nakupa proizvodov posameznega dobavitelja v vrednosti nižji od 35,00 EUR, pa znašajo stroški dostave (poštnina) 4,50 EUR.

Koda salona

Koda prinaša vstop v Spletno trgovino (v nadaljevanju: koda). Kodo kupec pridobi v kateremkoli partnerskem salonu. Koda ni časovno omejena.

Kupec mora kodo vpisati ob registraciji v Spletni trgovini. Brez registracije in kode nakupovanje v Spletni trgovini ni mogoče.

7. NAROČANJE

Kupec lahko spremlja tekoče naročilo v Spletni trgovini v rubriki »Košarica« in ga lahko poljubno spreminja vse do koraka »Potrditev naročila in plačilo«.

Vaše naročilo predstavlja ponudbo za sklenitev kupoprodajne pogodbe. Prejem vašega naročila prodajalec takoj potrdi z elektronskim sporočilom: potrditev prejema naročila. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v Spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje elektronsko sporočilo: potrditev prejema naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in obvezujoči tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Naročilo, oziroma kupoprodajna pogodba, je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

8. PLAČILO NAROČENIH IZDELKOV

Načini plačila

V Spletni trgovini je mogoče plačilo z naslednjimi plačilnimi sredstvi:

  • s plačilno (debetno) oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron)*;

  • s plačilom prek aplikacije PayPal;

  • s plačilom prek predračuna.

*Pri določenih naročilih si prodajalec pridržuje pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun prodajalca, pri čemer prodajalec kupcu predhodno izda predračun.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani kupca obvestite na info@lumden.si. Pri plačilu s plačilno ali kreditno kartico mora biti plačnik (podatki o računu uporabnika) ista fizična ali pravna oseba, kot je imetnik plačilne ali kreditne kartice.

Potrdilo o sklenjeni pogodbi in račun

Prodajalec v razumnem času po sklenitvi pogodbe na daljavo, vendar najpozneje ob dostavi blaga pošlje kupcu v .pdf formatu na e-naslov kupca potrdilo o sklenjeni pogodbi v skladu z določili ZVPot-1 (potrdilo, da je bilo naročilo sprejeto).

Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun v .pdf formatu na e-naslov kupca, ki ga kupec navede ob naročilu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej. Kupec mora preveriti pravilnost zaračunanega zneska glede na dogovorjene lastnosti in količino kupljenih izdelkov v roku enega dne po prejemu računa. Prodajalec kasnejših ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne bo upošteval.

9. POSTOPEK OD NAROČILA DO DOSTAVE

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo sprejeto. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Ker dobava artiklov poteka iz zaloge in skladišča prodajalčevih dobaviteljev, ki so sicer skladno s sklenjeno pogodbo odgovorni za ažurno in korektno dobavo naročenih artiklov, v primeru, da dobavitelj ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko prodajalec, ne glede na druge določbe teh Splošnih pogojev poslovanja, naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel pri dobavitelju ni na razpolago. V takšnem primeru, z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati, prodajalec pa bo kupcu vrnil nakazan znesek najkasneje v roku treh delovnih dni po dostavi obvestila o prenehanju naročila. Prodajalec ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali nedobave proizvodov.

Prodajalčev dobavitelj bo v imenu prodajalca naročeni artikel pripravil v dogovorjenem roku in o odpremi obvestil kupca po elektronski pošti. V elektronski pošti bo dobavitelj v imenu prodajalca kupca tudi poučil o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, mora o tem nemudoma obvestiti prodajalca po elektronski pošti na info@lumden.si.

10. DOSTAVA

Dostava

Prodajalec, oziroma njegov partner-dobavitelj, lahko za dostavo izbere katerokoli dostavno službo. Dostavna služba bo paket običajno dostavila v roku treh delovnih dni od oddaje paketa. V redkih primerih se lahko dostava zavleče na 10 dni.

Stroški dostave

Za registrirane kupce je dostava brezplačna v primeru nakupa proizvodov posameznega dobavitelja v vrednosti nad 35,00 EUR. Kupcu se ob oddaji proizvoda v košarico prikažejo proizvodi tega dobavitelja in s tem ponudi možnost nakupa tudi drugih proizvodov tega istega dobavitelja. V primeru nakupa proizvodov posameznega dobavitelja v vrednosti nižji od 35,00 EUR, pa znašajo stroški dostave (poštnina) 4,50 EUR.

Cena za posebne in hitrejše dostave se določi po trenutno veljavnem ceniku dostavljavca in jo mora kupec pred oddajo pošiljke potrditi.

Dostava na drug naslov

Dostavna služba lahko paket kupcu dostavi tudi na drug naslov v Sloveniji, ki ga kupec izbere / vpiše pred zaključkom nakupa.

11. ODSTOP OD POGODBE

Kupec, ki je potrošnik, ima možnost, da v roku 14 dni od prejema izdelka obvesti trgovca, da odstopa od pogodbe. Kupcu pri tem ni treba navesti nobenega razloga za odstop od pogodbe.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec, ki je potrošnik, z nedvoumno izjavo obvestiti prodajalca o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali po elektronski pošti). V ta namen lahko kupec neobvezno uporabi vzorčni odstopni obrazec, dostopen na povezavi (Naziv OE (lumden.si), ki ga lahko kupec prodajalcu pošlje tudi po elektronski pošti na naslov info@lumden.si. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe:

  • za blago, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera prodajalec nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

12. VRAČILO BLAGA

Blago je treba v primeru odstopa od pogodbe po prejšnjem členu vrniti prodajalcu (oziroma pošiljatelju, kot je določeno spodaj) nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni po oddani izjavi o odstopu od pogodbe. Šteje se, da je kupec pravočasno vrnil blago, če ga je poslal pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Vse stroške vračila izdelkov nosi kupec.

Kupec mora v primeru odstopa od pogodbe izdelek vrniti pošiljatelju pošiljke, od katerega je kupec prejel izdelek. V izogib dvomu prodajalec opozarja, da je lahko pošiljatelj tudi drugo slovensko podjetje, in ne zgolj Lumden.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. V primeru vidno poškodovanega paketa mora kupec ob njegovem prevzemu z dostavljavcem narediti zapisnik o dostavi poškodovanega paketa, oziroma paket zavrniti.

Vračilo plačanih zneskov

Vračilo s strani kupca opravljenih plačil za (pravočasno in pravilno) vrnjene izdelke bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh od prejema pošiljke z vrnjenimi izdelki.

Kupcu se vrne le plačani znesek. V izogib dvomu pojasnjujemo, da se kakršenkoli znesek popusta ali kakršnekoli druge ugodnosti (npr. cena kompleta) upošteva kot popust in se kupcu ne vrne.

Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil za nakup, razen če se je kupec izrecno strinjal z uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Odkup izdelka za znižano kupnino

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu s temi Splošnimi pogoji poslovanja in v skladu z določili ZVPot-1, lahko prodajalec kupcu ponudi odkup izdelka za ustrezno znižano kupnino, ki jo določi z zapisnikom ob vračilu. Kupec mora odkup izdelka za znižano kupnino prodajalcu potrditi z elektronskim sporočilom.

Znesek potrjene znižane kupnine se kupcu upošteva kot dobroimetje na Spletni trgovini. Kupec lahko to dobroimetje koristi izključno ob naročilu izdelka z enako ali višjo vrednostjo v Spletni trgovini.

Možnost ponuditi odkup izdelka za znižano kupnino je v popolni diskreciji prodajalca. Prodajalec ni v nobenem primeru dolžan kupcu zagotoviti odkupa izdelka za znižano kupnino.

Odstop kupca, ki je potrošnik, od pogodbe za izdelke iz kompleta

Če se kupec, ki je potrošnik, odloči za odstop od pogodbe za izdelke, ki tvorijo komplet, lahko odstopi od pogodbe samo za celoten komplet.

13. GARANCIJA

Za blago, za katero je izdana garancija, bo prodajalec najpozneje ob dobavi blaga kupcu izročil garancijski list garanta. Blago, za katero mora proizvajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za najmanj eno leto (t.i. obvezna garancija), določa Pravilnik o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje.

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu.

Kupec lahko garancijo uveljavlja pri garantu, torej podjetju, ki je dajalec garancije, ali pri njegovemu pooblaščenemu servisu.

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od kupca prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Navedeni 30-dnevni rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti kupca pred potekom omenjenega roka.

Če proizvajalec v navedenem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine. V primeru, da kupec zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je kupec prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Ne glede na vse zgoraj navedeno lahko kupec zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Informacija, ali določen izdelek ima garancijo, je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v Spletni trgovini. Če v Spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima. Kupec pa lahko v  vsakem primeru kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo o tem.

14. JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA

Prodajalec bo kupcu, ki je potrošnik, dobavil blago, ki izpolnjuje spodaj navedene zahteve, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

  1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

  2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

  3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi;

  4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi

(navedene zahteve skupaj označene kot subjektivne zahteve za skladnost blaga).

Poleg izpolnjevanja zgornjih zahtev mora blago tudi:

  1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati veljavne predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;

  2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

  3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

  4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

  • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,

  • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali

  • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga

(navedene zahteve skupaj označene kot objektivne zahteve za skladnost blaga).

Prodajalec kupcu, ki je potrošnik, odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

Ne glede na navedeno, prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec kupca ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je kupec ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Kupec, ki je potrošnik, lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Kupec mora prodajalca o neskladnosti obvestiti preko elektronske pošte na elektronski naslov info@lumden.si, v obvestilu o neskladnosti pa natančno opisati neskladnost.

Kupec mora prodajalcu omogočiti, da blago, za katerega zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je potrošnik in je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, v spodnjem vrstnem redu, upravičen da:

  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Jamčevalne zahtevke in pravice kupca, ki je potrošnik, v primeru neskladnosti natančneje urejajo določila ZVPot-1.

Prevzem izdelkov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupcu bo artikel vrnjen po pošti. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave. Kupec je dolžan artikel prevzeti.

Če kupec artikla ne prevzame v roku 14 dni, se artikel izroči v hrambo podjetja, ki je izdelek poslalo (ni nujno, da je to Lumden). Artikel se hrani do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov. Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Izdelki z odprto embalažo

Artikli z odprto embalažo so bili vrnjeni prodajalcu in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.). Kljub temu gredo v nadaljnjo prodajo. Pomanjkljivost oziroma stanje artikla sta pri vsakem takem artiklu pisno navedena. Vsak vrnjen artikel prodajalec pregleda, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. vsak artikel še vedno omogoča normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu. V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je kupec upravičen do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

Tipi pomanjkljivosti izdelkov z oznako Odprta embalaža

Odprta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

15. SPLETNA VARNOST

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

16. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec se zaveda, da je varstvo osebnih podatkov temeljna človekova pravica in svoboščina, opredeljena tudi v Ustavi RS. S tem namenom bo z vašimi osebnimi podatki ravnal v skladu z veljavno zakonodajo in bo osebne podatke zbiral, obdeloval ter shranjeval samo z namenom, kot ga določa in dopušča zakonodaja. Osebne podatke obravnavamo kot strogo zaupne, kot del zaupnih procesov in stroge politike glede varstva osebnih in poslovnih podatkov.

Več lahko preberete v Obvestilu o varstvu osebnih podatkov na Obvestilo o varstvu osebnih podatkov | Lumden.

PIŠKOTKI

Spletna trgovina lahko v brskalnik obiskovalčevega računalnika odloži tako imenovani »piškotek«. Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki dajejo upravljavcu podatke o tem, kolikokrat obiskovalec oz. registrirani uporabnik upraviteljevo spletno stran in kaj ga zanima v teh obiskih. Piškotki sami ne vsebujejo nobenih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika. Obiskovalec ima vedno možnost, da piškotke sprejme ali zavrne. Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, kar lahko uporabnik oz. kupec v nastavitvah spremeni tako, da računalnik piškotke zavrne ali pa da prejme opozorilo, preden se piškotek shrani.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo

Nujni piškotki

Nujni so tisti piškotki, ki so potrebni za delovanje spletne strani in te bomo na vašo napravo vedno nameščali, saj brez njih naša spletna stran ne deluje pravilno. Med nujno potrebne piškotke uvrščamo piškotke, ki vam omogočajo dostop do spletne strani, delovanje posameznih funkcionalnosti spletne strani in hkrati ne zbirajo analitičnih ali drugih podatkov o vašem obisku.

 Gre za naslednje piškotke:

Ime piškotka

Čas poteka

Namen

Upravljavec

[cookiePolicy]

10 let

S pomočjo tega piškotka si zapomnimo vašo izbiro glede nameščanja piškotkov. Podatki zbrani s pomočjo piškotka se ne delijo s tretjimi osebami.

LUMDEN d.o.o.

[sejni piškotki]

 

T.i. "sejni piškotek", ki se namesti ob vpisu v spletno trgovino in beleži izbrane izdelke.

do konca seje

 

Drugih piškotov trenutno ne uporabljamo.

17. Komunikacija in oglaševanje

Prodajalec bo s kupcem ali drugim uporabnikom Spletne trgovine stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo (SMS, MMS ali elektronska pošta) le, če bo kupec ali drug uporabnik Spletne trgovine s tem predhodno izrecno soglašal, vedno v skladu z določili ZEKom-2.

Ne glede na navedeno, bo prodajalec elektronski naslov kupca, ki ga bo od kupca pridobil ob nakupu, uporabljal za neposredno trženje svojih podobnih izdelkov pod pogojem, da kupec ne bo zavrnil takšne uporabe svojega elektronskega naslova takrat, ko bodo podatki za stik preko elektronske pošte z njim pridobljeni ali ob vsakem sporočilu, v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku (tj. ob pridobitvi podatkov).

Oglaševalska elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglaševalska sporočila, pošiljatelj in naročnik oglaševanja bosta jasno razvidna, različne akcije, promocije in druga oglaševalska dejanja bodo označena kot takšna. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v takšnih oglaševalskih dejanjih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, pa bo prodajalec izrecno spoštoval.

18. Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti Spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov Spletne trgovine. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po diskrecijski oceni prodajalca ne nudijo koristi kupcem in obiskovalcem Spletne trgovine.

Prodajalec na Spletni trgovini objavi zgolj mnenja in ocene kupcev, ki so izdelek iz Spletne trgovine dejansko kupili ali uporabili. Vsako mnenje prodajalec preveri in šele po pregledu omogoči objavo na Spletni trgovini.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik oziroma obiskovalec Spletne trgovine izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v njegovem poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da materialne avtorske pravice na napisanih mnenjih in komentarjih v Spletni trgovini neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

19. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Prodajalec ni proizvajalec izdelkov in (razen v okviru morebitne zakonske odgovornosti za blago z napako in jamstva za skladnost blaga) ne prevzema nobene odgovornosti in ni odškodninsko odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih v Spletni trgovini, zlasti ne, če takšne posledice nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili ali deklaracijami za uporabo teh izdelkov ali je v nasprotju z namenom izdelkov.

Vsa vsebina na Spletni trgovini je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta s strokovnjakom, branja navodil izdelkov ter deklaracij in embalaže izdelkov.

Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli okvare strojne ali programske opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli opremo obiskovalca, registriranega uporabnika ali kupca zaradi obiska Spletne trgovine, prenosov podatkov, fotografij, video in avdio zapisov ter drugih objavljenih vsebin.

Prodajalec si pridržuje pravico onemogočiti Spletno trgovino ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo Spletne trgovine. Prodajalec ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju Spletne trgovine.

Spletno mesto prodajalca lahko vsebuje povezave na spletne strani tretjih oseb in/ali vsebuje informacije o tretjih osebah. Za vsebino in delovanje teh spletnih strani prodajalec na noben način ne odgovarja.

V primeru tehničnih težav na Spletni trgovini si prodajalec pridružuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in ga v razmerju do kupca iz tega naslova ne bremeni kakršnokoli plačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil bo prodajalec v najkrajšem možnem času obvestil kupca in ga seznanil z nadaljnjimi koraki.

Vsak obiskovalec, neregistrirani uporabnik – gost, registrirani uporabnik in kupec je sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Prav tako jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ob registraciji ter prodajalcu odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj, priporočil ali komentarjev o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci Spletne trgovine in so objavljena na Spletni trgovini in ne odgovarja za pravilnost, resničnost in točnost informacij v takšnih  mnenjih, priporočilih ali komentarjih.

20. POMOČ IN INFORMACIJE

V primeru težav ali potrebe po dodatnih informacijah je prodajalec kupcu na voljo preko telefona na telefonski številki 030 388 999 ali po elektronski pošti na info@lumden.si.

21. PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko na telefonski številki 030 388 999 ali po elektronski pošti. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov prodajalca info@lumden.si.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v 5-ih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščal o poteku postopka. Prodajalec si bo po svojih najboljših močeh prizadeval morebitne spore rešiti sporazumno.

Prodajalec kot ponudnik blaga, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju Republike Slovenije, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

Prodajalec skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med prodajalcem  in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, ZEKom-2, ZVOP-2 in ZVPot-1.

22. NAKUP ZA PRAVNE OSEBE (NEPOTROŠNIKE)

Nakup za pravne osebe je enak kot potrošnike, le da pravna oseba izbere opcijo »račun na podjetje« in potrdi strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja.

Pravna oseba nima možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike. Samostojni podjetniki in pravne osebe lahko dobavljene artikle vrnejo izključno v okviru garancijskih pogojev. Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

V primeru nakupa pravnih oseb na Spletni trgovini je v celoti izključena prodajalčeva odgovornost za stvarne napake.

Tudi kupec, ki ni potrošnik, lahko izkoristi ugodnosti, ki jih prinaša koda.

V Spletni trgovini je lahko pravne osebe izvedejo plačilo z naslednjimi plačilnimi sredstvi:

  • s plačilno (debetno) oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron)*;

  • z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu.

23. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine se lahko kadarkoli spremenijo, zato je priporočljivo, da jih kupec prebere pred vsakim nakupom.

Za posamezno naročilo kupca veljajo Splošni pogoji poslovanja, ki so bili objavljeni na Spletni trgovini ob oddaji naročila. V primeru spremembe ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja bodo registrirani uporabniki o tem obveščeni ob prvi naslednji prijavi v Spletno trgovino.

Ti splošni pogoji so bili sprejeti s strani prodajalca 1.1.2023 kot nazadnje spremenjeni dne 26.3.2024 in veljajo v tej vsebini od dne 26.3.2024.

Kranj, 26.3.2024.

LUMDEN d.o.o.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pogoji poslovanja Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine lumden.si za profesionalne uporabnike Spletno trgovino lumden.si, dostopno na spletnem mestu www.lumden.si (v nadaljevanju: Spletna trgovina Lumden), upravlja podjetje Lumden d.o.o., Savska loka 20, 4000 Kranj, davčna številka: SI33769397, matična številka: 9044787000 (v nadaljevanju: prodajalec ali Lumden). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje Spletne trgovine Lumden ter urejajo pravice in obveznosti med Lumden in profesionalnim uporabnikom. Ob registraciji v Spletno trgovino Lumden se mora profesionalni uporabnik strinjati s splošnimi pogoji poslovanja. V primeru sprememb splošnih pogojev poslovanja bo profesionalni uporabnik na to posebej opozorjen ob prijavi v Spletno trgovino Lumden oziroma ob oddaji naročila. POMEN IZRAZOV V SPLOŠNIH POGOJIH ZA PROFESIONALNE UPORABNIKE V teh splošnih pogojih uporabljeni izrazi imajo naslednji pomen:  dobavitelj je pravna oseba ali samostojni podjetnik, ki končnemu kupcu dobavi blago, kupljeno v Spletni trgovini Lumden  LUMDEN je spletni trgovec, ki fizičnim osebam in profesionalnim uporabnikom kot končnim kupcem v Spletni trgovini Lumden ponuja v prodajo blago oz. asortima izdelkov dobavitelja  končni kupec – je fizična ali pravna oseba, ki v spletni trgovini Lumden kupuje kot registriran kupec;  profesionalni uporabnik je poslovni subjekt (pravna oseba ali samostojni podjetnik), registriran v poslovnem registru Republike Slovenije, ki na trgu opravlja frizersko dejavnost, kozmetično dejavnost, dejavnost urejanja nohtov, dejavnost wellnessa ali dejavnost vplivneža na socialnih omrežjih;  Spletna trgovina Lumden je spletna trgovina, dostopna na spletnem mestu www.lumden.si, s katero upravlja LUMDEN, in kjer poteka prodaja med družbo LUMDEN kot prodajalcem in profesionalnimi uporabniki ter fizičnimi kupci kot končnimi kupci; UPORABA SPLETNE TRGOVINE Kot profesionalni uporabnik lahko po določilih teh splošnih pogojev Spletno trgovino Lumden uporablja zgolj pravna oseba ali samostojni podjetnik, registriran v poslovnem registru Republike Slovenije, ki na trgu opravlja frizersko dejavnost, kozmetično dejavnost, dejavnost urejanja nohtov, dejavnost wellnessa ali dejavnost vplivneža na socialnih omrežjih. Profesionalni uporabnik lahko blago naroča v Spletni trgovini Lumden, pri čemer gre za nakup od družbe LUMDEN. Uporaba Spletne trgovine Lumden je za profesionalnega uporabnika mogoča po predhodni potrditvi s strani LUMDEN. DOBAVA BLAGA Dobava blaga v Spletni trgovini Lumden poteka neposredno s strani posameznega dobavitelja, pri čemer pa prodaja poteka med LUMDEN kot prodajalcem in profesionalnim uporabnikom kot kupcem. Dobava blaga, kupljenega v Spletni trgovini Lumden, poteka le v Republiki Sloveniji. SISTEM PRODAJE V SPLETNI TRGOVINI LUMDEN Naročilo Profesionalni uporabnik lahko spremlja tekoče naročilo v Spletni trgovini Lumden v rubriki »Košarica« in ga lahko poljubno spreminja vse do koraka »Potrditev naročila in plačilo«. Naročilo profesionalnega uporabnika predstavlja ponudbo za sklenitev kupoprodajne pogodbe. Prejem naročila LUMDEN potrdi z elektronskim sporočilom: potrditev prejema naročila. Kupoprodajna pogodba med LUMDEN in profesionalnim uporabnikom je sklenjena, ko LUMDEN profesionalnemu uporabniku pošlje elektronsko sporočilo: potrditev prejema naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in obvezujoči tako za LUMDEN kot za profesionalnega uporabnika. Kot profesionalni uporabnik velja oseba s podatki, kot so navedeni ob registraciji ali oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o profesionalnem uporabniku ni mogoče. Naročilo oziroma kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku Spletne trgovine Lumden. Načini plačila V Spletni trgovini Lumden je mogoče plačilo z naslednjimi plačilnimi sredstvi:  s plačilno (debetno) oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron)*;  s plačilom prek aplikacije PayPal;  s plačilom prek predračuna. *Pri določenih naročilih si LUMDEN pridržuje pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun LUMDEN, pri čemer LUMDEN profesionalnemu uporabniku predhodno izda predračun. Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta mora profesionalni uporabnik v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila obvestiti LUMDEN na info@lumden.si. Pri plačilu s plačilno ali kreditno kartico mora biti plačnik (podatki o računu uporabnika) ista fizična ali pravna oseba, kot je imetnik plačilne ali kreditne kartice. Račun LUMDEN po dostavi naročenih artiklov profesionalnemu uporabniku pošlje račun v .pdf formatu na e-naslov profesionalnega uporabnika, ki ga profesionalni uporabnik navede ob naročilu. Profesionalni uporabnik prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej. Profesionalni uporabnik mora preveriti pravilnost podatkov naročila pred njegovo oddajo. LUMDEN kasnejših ugovorov glede pravilnosti naročila in posledično izdanih računov ne bo upošteval. Cene Vse cene vsebujejo DDV, razen če ni izrecno navedeno drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Popusti, promocijske kode in podobne ugodnosti se ne seštevajo. Postopek od naročila do dostave Po oddaji naročila profesionalni uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo prejeto. LUMDEN lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave kontaktira profesionalnega uporabnika na njegovo kontaktno telefonsko številko. Dobava artiklov poteka izključno iz zaloge in skladišča dobavitelja. Dobavitelj je odgovoren za ažurno in korektno dobavo naročenih artiklov. Če dobavitelj ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko LUMDEN naročilo profesionalnega uporabnika zavrne iz razloga, ker artikel pri dobavitelju ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo profesionalnega uporabnika preneha veljati. LUMDEN ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali nedobave proizvodov. Dobavitelj naročeni artikel pripravi v dogovorjenem roku in o odpremi obvesti profesionalnega uporabnika po elektronski pošti. V elektronski pošti dobavitelj profesionalnega uporabnika pouči tudi o tem, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru uveljavljanja garancije ali stvarnih napak. V primeru, da se profesionalni uporabnik odloči za uveljavljanje garancije ali stvarnih napak, mora o tem nemudoma obvestiti družbo LUMDEN po elektronski pošti na info@lumden.si. V primeru vidno poškodovanega paketa mora profesionalni uporabnik ob njegovem prevzemu z dostavljavcem narediti zapisnik o dostavi poškodovanega paketa, oziroma paket zavrniti. Profesionalni uporabnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Profesionalni uporabnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Uveljavljanje stvarne napake profesionalnega uporabnika pri artiklu iz kompleta Profesionalni uporabnik lahko zamenja artikel iz kompleta v primeru stvarne napake, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije glede artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca. Garancija Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija, ali določen izdelek ima garancijo, je navedena ob predstavitvi izdelka v Spletni trgovini Lumden. Če v Spletni trgovini Lumden informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima. Kupec pa lahko v vsakem primeru kontaktira LUMDEN, ki bo zagotovil ažurno informacijo o tem. Stvarna napaka Profesionalni uporabnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake v skladu z določbami Obligacijskega zakonika (Uradni list RS, št. 97/07, OZ) Če profesionalni uporabnik uveljavlja stvarno napako v skladu z OZ, o tem obvesti LUMDEN preko elektronske pošte na naslov info@lumden.si. Prevzem artiklov vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake Profesionalni uporabnik je dolžan artikel, ki ga je družbi LUMDEN izročil v obravnavo zaradi uveljavljanja garancije ali stvarne napake po zaključku obravnave prevzeti. Profesionalnemu uporabniku bo artikel vrnjen po pošti. LUMDEN profesionalnemu uporabniku pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave. Če profesionalni uporabnik artikla ne prevzame v roku 14 dni, se šteje, da je opustil vse stvarne in obligacijske pravice v zvezi s tem artiklom. Izdelki z odprto embalažo Artikli z odprto embalažo, so bili vrnjeni LUMDEN in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.), gredo kljub temu v nadaljnjo prodajo. Pomanjkljivost oziroma stanje artikla sta pri vsakem takem artiklu pisno navedena. Vsak vrnjen artikel LUMDEN pregleda, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. vsak tak artikel še vedno omogoča normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu. V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je kupec upravičen do popravila in uveljavljanja napak v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle. Tipi pomanjkljivosti izdelkov z oznako Odprta embalaža Odprta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok. Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok. Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok. Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok. Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok. Dostava LUMDEN oziroma njegov partner (dobavitelj), lahko za dostavo izbere katerokoli dostavno službo. Dostavna služba bo paket običajno dostavila v roku treh delovnih dni od oddaje paketa. Stroški dostave Za registrirane kupce je dostava brezplačna v primeru nakupa proizvodov posameznega dobavitelja v vrednosti nad 35,00 EUR. Kupcu se ob oddaji proizvoda v košarico prikažejo proizvodi tega dobavitelja in s tem ponudi možnost nakupa tudi drugih proizvodov tega istega dobavitelja. V primeru nakupa proizvodov posameznega dobavitelja v vrednosti nižji od 35,00 EUR, pa znašajo stroški dostave (poštnina) 4,50 EUR. Cena za posebne in hitrejše dostave se določi po trenutno veljavnem ceniku dostavljavca in jo mora kupec pred oddajo pošiljke potrditi. Dostava na drug naslov Dostavna služba paket kupcu dostavi vedno na registriran naslov profesionalnega uporabnika. Paketa ni mogoče dostaviti na drug naslov. SISTEM B2C V sistemu B2C poteka prodaja v Spletni trgovini Lumden med LUMDEN kot prodajalcem in fizičnimi osebami kot končnimi kupci, pri čemer se dobava končnim kupcem izvede neposredno s strani dobavitelja. Posamezni profesionalni uporabnik svojim strankam – končnim kupcem posreduje kodo za registracijo kupca. Brez kode registracija in vstop v Spletno trgovino Lumden nista možna. LUMDEN se zavezuje profesionalnemu uporabniku izplačati provizijo v višini 10 % od vrednosti blaga (brez DDV), ki je bilo s strani končnih kupcev kupljeno v Spletni trgovini Lumden preko kode profesionalnega uporabnika, pod pogojem, da: - profesionalni uporabnik, ki opravlja frizersko dejavnost, kozmetično dejavnost, dejavnost urejanja nohtov ali dejavnost wellnessa: (-) najmanj enkrat mesečno na svojem računu na socialnem omrežju objavi svojo kodo in označi račun LUMDEN (Facebook: https://www.facebook.com/LumdenSlovenija, Instagram: @lumdenshop_si) ter (-) ima v poslovnem prostoru, v katerem opravlja svojo dejavnost (salon), na vidnem mestu razstavljen reklamni material, ki mu ga za ta namen zagotovi LUMDEN (npr. A4 stojalo z reklamnim materialom LUMDEN ipd.); - profesionalni uporabnik, ki je vplivnež: (-) prvi mesec sodelovanja najmanj enkrat tedensko na svojem računu na socialnem omrežju naredi objavo (»post«) in trikrat tedensko zgodbo (»story«), v kateri objavi svojo kodo in označi račun LUMDEN (Facebook: https://www.facebook.com/LumdenSlovenija, Instagram: @lumdenshop_si), ter (-) vse nadaljnje mesece sodelovanja najmanj enkrat mesečno na svojem računu na socialnem omrežju naredi objavo (»post«) in dvakrat tedensko zgodbo (»story«), v kateri objavi svojo kodo in označi račun LUMDEN (Facebook: https://www.facebook.com/LumdenSlovenija, Instagram: @lumdenshop_si) . Če profesionalni uporabnik v posameznem koledarskem mesecu ne ravna v skladu z zgoraj navedenimi obveznostmi, mu LUMDEN provizije za ta mesec ni dolžan izplačati. V primeru, da profesionalni uporabnik ne ravna v skladu z zgoraj navedenimi obveznostmi 2 zaporedna koledarska meseca, se koda profesionalnega uporabnika prenese na LUMDEN (uporabniki, registrirani s to kodo, še naprej lahko kupujejo v Spletni trgovini Lumden), profesionalni uporabnik pa v zvezi s to kodo ni več upravičen do provizije ali drugega nadomestila s strani LUMDEN. Profesionalni uporabnik soglaša, da imata LUMDEN in upravljavec računa na socialnem omrežju blagovne znamke, ki se na objavi ali zgodbi profesionalnega uporabnika pojavi (»upravljavec računa blagovne znamke«), pravico na svojih socialnih omrežjih deliti vsebine, ki jih profesionalni uporabnik naredi v sodelovanju z LUMDEN (objava ali zgodba, na kateri profesionalni uporabnik objavi svojo kodo in označi račun LUMDEN ter predstavi določen produkt/blagovno znamko). V primeru prekinitve sodelovanja (kot določeno v prejšnjem in zadnjem odstavku tega poglavja (SISTEM B2C) teh splošnih pogojev poslovanja), LUMDEN-u in upravljavcu računa blagovne znamke ni potrebno izbrisati takšnih že objavljenih objav. LUMDEN enkrat mesečno (vsak prvi teden v mesecu) posameznemu profesionalnemu uporabniku posreduje obvestilo o vrednosti blaga, prodanega v Spletni trgovini Lumden končnim kupcem prek kode profesionalnega uporabnika, za pretekli koledarski mesec (v nadaljevanju: Obvestilo). Profesionalni uporabnik družbi LUMDEN v roku 8 dni po prejemu Obvestila izda račun za znesek, ki je enak zgoraj navedenemu odstotku (10 %) od vrednosti prodaje v preteklem mesecu, kot ga je LUMDEN sporočil profesionalnemu uporabniku v Obvestilu, povečan za vrednost DDV, v primeru, da je profesionalni uporabnik zavezanec za DDV (v nadaljevanju: provizija). V kolikor provizija posameznega profesionalnega uporabnika v posameznem koledarskem mesecu ne doseže vrednosti 100,00 EUR, se dosežena vrednost provizije profesionalnega uporabnika, nižja od 100,00 EUR, prenese na naslednji mesec in prišteje k vrednosti provizije, dosežene v naslednjem mesecu. Če profesionalni uporabnik LUMDEN v roku 8 dni po prejetem Obvestilu ne posreduje računa, profesionalni uporabnik ni več upravičen do izplačila provizije za pretekli mesec in se vrednost provizije, dosežene v preteklem mesecu, ne prišteje k vrednosti provizije za naslednji mesec. Rok za plačilo računa s strani LUMDEN profesionalnemu uporabniku je 8 dni. 10% provizijo od vrednosti nakupov končnih kupcev, ki so bili registrirani prek kode profesionalnega uporabnika, lahko profesionalni uporabnik porabi tudi za nakup blaga v spletni trgovini Lumden. Pri porabi provizije (dobroimetja) za nakup blaga se profesionalnemu uporabniku ne obračuna 10% provizija od celotnega zneska nakupa, temveč se mu obračuna 10% provizija od končnega zneska, zmanjšana za znesek dobroimetja, ki ga ob nakupu koristi. V primeru prenehanja profesionalnega uporabnika kot poslovnega subjekta ter v primeru prenosa profesionalnega uporabnika na nov poslovni subjekt, se provizija profesionalnemu uporabniku obračuna in izplača zgolj do dneva prenehanja oz. prenosa na pravnega naslednika, v skladu z določili predhodnega odstavka. Zneski provizije, nastali do dneva prenehanja oziroma prenosa, se ne prenesejo na morebitnega pravnega naslednika profesionalnega uporabnika. Koda profesionalnega uporabnika se v primeru prenehanja profesionalnega uporabnika kot poslovnega subjekta ter v primeru prenosa profesionalnega uporabnika na nov poslovni subjekt prenese na LUMDEN (uporabniki registrirani s to kodo še naprej lahko kupujejo v Spletni trgovini Lumden), ob tem pa profesionalni uporabnik oziroma njegov pravni naslednik v zvezi s to kodo ni več upravičen do provizije ali drugega nadomestila s strani LUMDEN. Profesionalni uporabnik je dolžan pred prenehanjem ali prenosom svoje družbe ali podjema LUMDEN obvestiti o višini terjatve iz naslova provizije. LUMDEN in profesionalni uporabnik imata pravico odstopiti od poslovnega razmerja v zvezi z izplačilom provizij (poglavje SISTEM B2C teh splošnih pogojev poslovanja) z odpovednim rokom treh mesecev. LUMDEN in profesionalni uporabnik lahko svoj odstop pošljeta preko elektronske pošte, pri čemer se šteje, da je odstop vročen nasprotni stranki z dnem oddaje elektronske pošte. Nerealizirana dobava blaga V primeru neprevzema blaga, odstopa od pogodbe ali drugega ravnanja s strani končnega kupca, zaradi katerega kljub prvotnemu naročilu ne pride do realizacije prodajne pogodbe med družbo LUMDEN in končnim kupcem, se vrednost provizije za profesionalnega uporabnika ustrezno zniža upoštevaje vrednost izdelka, katerega prodaja ni bila realizirana. DELJENJE GRADIVA Profesionalni uporabnik dovoljuje, da družba LUMDEN na svojih socialnih omrežjih uporablja slikovno, video, tekstovno ali drugačno gradivo, dostopno na katerem koli socialnem mediju profesionalnega uporabnika. SPLETNA VARNOST LUMDEN uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV LUMDEN pri upravljanju Spletne trgovine Lumden obdeluje osebne podatke v skladu z veljavno zakonodajo. Več informacij o varstvu osebnih podatkov najdete v obvestilu o varstvu osebnih podatkov, ki je dostopno na https://b2b.lumden.si/sl_SI/varstvo-osebnih-podatkov. KOMUNIKACIJA LUMDEN bo s profesionalnim uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če bo profesionalni uporabnik s tem predhodno izrecno soglašal, vedno v skladu z določili ZEKom-2. Ne glede na prejšnji odstavek tega člena bo LUMDEN elektronski naslov profesionalnega uporabnika, ki ga bo od profesionalnega uporabnika pridobil ob nakupu, uporabljal za neposredno trženje svojih podobnih izdelkov pod pogojem, da profesionalni uporabnik ne bo zavrnil takšne uporabe elektronskega naslova takrat, ko bo podatek za stik z njim pridobljen ali ob vsakem sporočilu, v primeru, da profesionalni uporabnik ni zavrnil takšne uporabe že na začetku (tj. ob pridobitvi podatkov). OCENE, MNENJA IN PRIPOROČILA Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti Spletne trgovine Lumden, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov Spletne trgovine Lumden. LUMDEN omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik Spletne trgovine Lumden, pred dokončno objavo pa jih LUMDEN pregleda. LUMDEN ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po diskrecijski oceni prodajalca ne nudijo koristi kupcem in obiskovalcem Spletne trgovine Lumden. Z oddajo mnenja ali komentarja se profesionalni uporabnik Spletne trgovine Lumden izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in LUMDEN dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. LUMDEN ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v njegovem poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da materialne avtorske pravice na napisanih mnenjih in komentarjih v Spletni trgovini neizključno in časovno neomejeno prenaša na LUMDEN. OMEJITEV ODGOVORNOSTI LUMDEN ni proizvajalec izdelkov in (razen v okviru zakonske odgovornosti za stvarne napake dobavljenih izdelkov) ne prevzema nobene odgovornosti in ni odškodninsko odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih v Spletni trgovini Lumden, zlasti ne, če takšne posledice nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili ali deklaracijami za uporabo teh izdelkov ali je v nasprotju z namenom izdelkov. Vsa vsebina na Spletni trgovini Lumden je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta s strokovnjakom, branja navodil izdelkov ter deklaracij in embalaže izdelkov. LUMDEN ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli okvare strojne ali programske opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli opremo profesionalnega uporabnika zaradi obiska Spletne trgovine Lumden, prenosov podatkov, fotografij, video in avdio zapisov ter drugih objavljenih vsebin. LUMDEN si pridržuje pravico onemogočiti Spletno trgovino Lumden ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo Spletne trgovine Lumden. LUMDEN ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima profesionalni uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju Spletne trgovine Lumden. Spletna trgovina Lumden lahko vsebuje povezave na spletne strani tretjih oseb in/ali vsebuje informacije o tretjih osebah. Za vsebino in delovanje teh spletnih strani prodajalec na noben način ne odgovarja. V primeru tehničnih težav na Spletni trgovini Lumden si profesionalni uporabnik pridružuje pravico preklicati oddana naročila, ki jih je tehnična napaka prizadela in ga v razmerju do profesionalnega uporabnika iz tega naslova ne bremeni kakršnokoli plačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil bo LUMDEN v najkrajšem možnem času obvestil profesionalnega uporabnika in ga seznanil z nadaljnjimi koraki. Vsak profesionalni uporabnik je sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Prav tako jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ob registraciji in nakupu ter LUMDEN odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov. LUMDEN ne odgovarja za vsebino mnenj, priporočil ali komentarjev o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci Spletne trgovine Lumden in so objavljena na Spletni trgovini Lumden in ne odgovarja za pravilnost, resničnost in točnost informacij v takšnih mnenjih, priporočilih ali komentarjih. PRITOŽBE IN SPORI Ponudnik ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter določeno osebo, s katero se v primeru težav profesionalni uporabnik lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 030388999 ali po elektronski pošti na elektronski poštni naslov info@lumden.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. LUMDEN bo v 5-ih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil profesionalnemu uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščal o poteku postopka. Profesionalni uporabnik si bo po svojih najboljših močeh prizadeval morebitne spore rešiti sporazumno. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA Splošni pogoji poslovanja za profesionalne uporabnike se lahko kadarkoli spremenijo, zato je priporočljivo, da jih profesionalni uporabnik prebere pred vsakim nakupom. Za profesionalnega uporabnika veljajo splošni pogoji poslovanja za profesionalne uporabnike, kot so objavljeni na Spletni trgovini Lumden in s katerimi se je profesionalni uporabnik strinjal ob registraciji v Spletno trgovino Lumden, prijavi v Spletno trgovino Lumden ali zadnji oddaji naročila. V primeru spremembe ali dopolnitev splošnih pogojev poslovanja za profesionalne uporabnike bodo registrirani uporabniki o tem obveščeni ob prvi naslednji prijavi v Spletno trgovino Lumden ali oddaji naročila. Ti splošni pogoji so bili sprejeti s strani LUMDEN dne 1. 4. 2022 in posodobljeni dne 26.3.2024 ter veljajo od takrat dalje. Kranj, 26.3.2024. LUMDEN d.o.o.